неділю, 1 листопада 2020 р.

Дистанційне навчання

  

Дистанційне навчання 

 з 02 листопада 2020 року

Розклад для учнів  

Безкоштовні відеоуроки з математики з 4 по 11 клас (09-11-2020).docx

№ уроку

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1

6 інд        (Ткачук С)

6 інд       (Ткачук С) 

6 інд /-   (Ткачук С)

9 г

2

-

7 а

7 г

6 м

3

-

9 а

6 м

9 а

7 г

4

-

9 г

5 м

5

-

6 м

-

6 м

-

6

-

5 л

6 л

-

-

Понеділок     02.11.2020

6  інд (Ткачука С.)      Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=w7k3Clx2afw

Зразки прикладів : https://miyklas.com.ua/p/matematika/6-klas/zvichaini-drobi-ta-diyi-z-nimi-15858/dodavannia-i-vidnimannia-mishanikh-chisel-rizni-znamenniki-24763/re-d2c6018f-f5d1-4046-bb03-b1d2a4f98785

5 математика  Тема Рівняння  
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=RafTs8Bhv-s
Виконайте завдання  п.11 № 385/389

7 алгебра      Тема. Розкладання многочленів на множники. Винесення спільного множника за дужки                                  

Перегляньте відео   https://www.youtube.com/watch?v=Bao97M3TVzs  Познайомтеся п. 10

Виконайте завдання  п.10  № 300, 303 /305    Для Васі   п.10  № 300

Вівторок 03. 11. 2020

6  інд (Ткачука С.)      Тема. Додавання і віднімання мішаних чисел

Повторити  зведення дробів до найменшого спільного знаменника 


9 алгебра
Тема  Системи лінійних нерівностей з однією змінною
Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=s6QwRYBhIYA

( Для тих хто пропустив урок №1   https://www.youtube.com/watch?v=0U-pxnewii8

Встановити відповідність між лінійною нерівністю та її розв’язком

1) х - 3 > -5;                                  А) x є (-∞;-1)

2) 0х < 7;                                      Б) х є (-∞;+∞)

3) -5х > 5;                                     В) розв’язків немає

4) 0х > 7                                    Г) х є (-2; +∞)  

      Розв’язати нерівності: п 5    На" 4" -№144;          на "6" № 147 (1,3);        на "10" - №147 + ці що внизу
  
6 математика
Тема Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.  Самостійна робота 
 Повторити  https://www.youtube.com/watch?v=5lW5KpN-Dq4
Виконати самостійну роботу

 Виконати у с.р. можна 1 і 2 завдання. Успіхів! Жені виконати завдання (заповнити пропуски).

5 логіка Задача:   Оля − сусідка   Оленки,   а   Оленка − сусідка   Наталки.  Чи можна вважати, що Оля − сусідка  Наталки?  В якому разі дівчатка будуть сусідками?

       
Середа 04. 11. 2020
5 математика    Тема Задачі на рух
Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=Se7BrHYys8U,  прочитайте та повторіть формули п. 12 та запишіть їх у зошит.
Виконайте № 422 /423

7 алгебра   Тема  Розкладання многочленів на множники. Винесення спільного множника за дужки                         Повторити п. 10 Виконати № 314/318 Ознайомитися п.12
Зразок  до   №314                  

  х 2 +5х= 0
х (х+5) =0
х=0 або х+5=0
              х=-5              

   6 математика       Тема Додавання і віднімання мішаних чисел

Повторити п.10  Перегляньте уважно приклади 1,2 у підручнику та запишіть їх у зошит Виконайте №274, 277/ для бажаючих №279



                 
9 геометрія    Тема Додавання і віднімання векторів
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=tGqgjzpeWBA, зробіть записи та мал. в зошит Виконайте два номера  з п. 8 (за вашим бажанням на додавання і віднімання векторів)

6 логіка Задача  Одна людина положила олівець на підлогу таким чином, що ніхто не може його перескочити. Поясніть як таке може трапитися

Четвер     05.11.2020

6  інд (Ткачука С.)      Тема. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.



Знади відповідь до кожного прикладу


 7 геометрія      Тема Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Паралельні прямі                Перегляньте відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0 https://www.youtube.com/watch?v=LkrVbkJlzQA з      робити конспект за відео Познайомитися п.7, 8.     Виконати №138,  141/ 157

9 алгебра Тема. Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок

Дай відповіді на питання (інтерактивна вправа)

1. Коли число а вважають більшим від числа b? А коли меншим?   2.   Які знаки використовуються для порівняння двох чисел?            3.   Що таке числова нерівність?   4.   Назвати знаки строгої та нестрогої нерівності.   5.   Сформулювати властивості числових нерівностей.  6.   Що називається розв’язком нерівності з однією змінною?  7.   Що означає розв’язати нерівність?   8. Які нерівності називаються рівносильними?  9. Яка нерівність називається лінійною нерівністю з однією змінною? Навести приклади.   10. Скільки розв’язків може мати нерівність з однією змінною?   11. Коли множиною розв’язків нерівності є порожня множина?   Перевір свої знання https://learningapps.org/4855476                  Я пропоную вам написати незвичну самостійну роботу  Ваша задача замість N вписати свій порядковий номер в журналі та розв’язати нерівність:   3x– (1+3N)x+N£ 0;  Домашня: 2х – 0,4 ( х – 6) > 0,8  та         8 (1 + х ) – 3 (2х – 1 ) > 4

5 математика Тема Текстові задачі економічного змісту

Перегляньте презентацію та запишіть формули в зошит https://naurok.com.ua/zadachi-ekonomichnogo-zmistu-67140.html   Домашнє завдання.  § 13 , виконати вправи  № 447, 455

6 математика       Тема Додавання і віднімання мішаних чисел
Для Жені

 


Для всіх

П’ятниця     06.11.2020
9 геометрія    Тема Додавання і віднімання векторів
Пройти ТЕСТ https://matematikatests.in.ua/dodavannya-i-vidnimannya-vektoriv-test-8-geometriya-9-klas/ Виконати завдання На 6: два № з підручника На 9-10: створтит комікс чи лепбук, мульфільм чи казку Для кращого запам’ятовування теми уроку
 6 метематика Тема Перетворення звичайних дробів у десяткові

Жені №537
 Виконати на  6:  № 537, 539,  на 9-10 
7 геометрія      Тема Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих   Відео https://www.youtube.com/watch?v=8lvFurjGUbo  ЗРОБИТИ конспект у зошит Виконати п.9 Васі № 172 Для всіх №176, 180/183
5 математика Тема Узагальнення знань, вмінь та навичок з теми Числові вирази. Буквені вирази та формули. Рівняння. Задачі.

Притча «Ціль»

У стародавньому Римі жив один справжній майстер стрільби з лука. Він навчав багатьох учнів. Одного разу майстер прикріпив на стіні мішень і запитав учнів, що вони бачать. Один відповів: «Я бачу стіну і мішень на ній». Інші відповіли те ж саме. Тоді вчитель підійшов до свого найкращого учня і запитав: «А що бачиш ти?» «Я не можу бачити нічого, крім мішені»,- такою була відповідь. Учитель повернувся до інших учнів і сказав: «Тільки та людина може досягти чогось в житті, яка бачить перед собою конкретну мету».

А метою нашого уроку є закріплення знань, вироблення вмінь і навичок розв’язувати вправи з теми «Числові та буквені вирази. Формули». А чи потрібні ті формули? Завдання : Взяти «інтерв’ю» у своїх  батьків  «Чи потрібні формули?»  (коротку відповідь 2-3 речення написати)Гра ”Світлофор” (якщо  правильне твердження то  № питання  зелений , а якщо ні,  то червоний Надіслити цифри що відповідають завданню, але відповідного кольору).

 1.Буквений вираз - це запис, який складається із чисел, знаків дій і дужок.

2. Числовий  вираз - це запис, який складається із чисел, знаків дій і дужок.

3. Якщо виконати дії в числових виразах, то отримаємо число, яке називають значенням числового виразу.

4.Результат множення називається часткою.

5.Формула – це запис деякого правила за допомогою букв, що встановлює взаємозв’язок між величинами.

6.Площа прямокутника обчислюється за формуло S=a+b.

7. Периметр прямокутника обчислюється за формулою P=(a+b)*2.

8.Щоб знайти сторону прямокутника, треба його площу поділити на іншу сторону.

9. Формула шляху S=vt.

10. Буква v у формулі шляху означає час.

11.Периметр квадрата обчислюється за формулою P=a*a.

12. Площа квадрата обчислюється за формулою S=a2 .

Виконати  п.10-13 повторити, ДСР №3 ст. 83 (№4-6/7-10)

Немає коментарів:

Дописати коментар